2007/09/08

Kablar, kablar och åter kablar


Sesam försökte hjälpa till men Daniel övertygade honom om att han skulle klara det själv. Han bestämmde sig för titta på istället, kanske ta en liten tupplur också.



På bilden ser ni vad som kommer att bli de mest välarbetade högtalarkablarna i sverige, vilket handarbete! Hoppas verkligen att de låter bra nu efter allt slit!




Men det var faktiskt ganska tråkigt att bara titta på *gäääsp* när e du klar!


Jag vet att jag e söt men nu räcker det!


Titta på mina söta vuxentänder, hörntänderna håller fortfarande på att "bytas" ut, inte så konstigt att det kliar i tänderna! Han försöker sitt bästa med att tugga och bitas på/i alllt och alla för att lindra kliandet men det är nog snart slut med det hoppas jag :)

3 kommentarer:

Biffen sa...

Satan, de där kablarna blir ju nästan fetare än mina. Skall bli kul att lyssna på en duell mellan dem sen! Vi har beställt stereobänk nu så snart är det dags.

Biffen sa...

Detta är balanserade signalkablar antar jag eftersom det är tre (sex) ledare? Då kan vi inte testa dem hemma hos mig... Hur går det med högtalarkablarna?

Daniel sa...

Jo det är högtalarkablar tillverkad av nätverkskabel (CAT 6). Jag kommer att tvinna dem för bi-wire. Jag har precis blivit klar med dem, och det andra paret med vanlig el-kabel är också klara så säg bara till när du är redo...